0 Winkelmandje
0 artikel(en) in uw winkeltas

Korting op uw aankoop? Word lid!

Retourneren

Hoe gaat het retourneren van artikelen uit de FeyenoordFanshop in zijn werk?

Retourneren

LET OP! Voeg bij het retourneren altijd de pakbon en het ordernummer toe aan je pakketje!

-----

Na ontvangst van je goederen heb je 14 dagen de tijd om de ontvangen artikelen te herroepen. Na het moment van herroepen heb je nogmaals 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.

In deze periode kunt je jouw artikelen passen en bekijken.

Mochten geretourneerde artikelen beschadigd zijn dan behoudt de Feyenoord Fanshop zich het recht om hier een schadevergoeding hiervoor in rekening te brengen. 

Je volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten voor de heenzending, kun je vervolgens zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, na moment van herroeping op je rekening teruggestort zien. Feyenoord mag echter wachten met de terugbetaling totdat de Feyenoord de goederen heeft teruggekregen, of de supporter heeft aangetoond dat de goederen zijn teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Je bent vrij om te kiezen hoe je retourneert. Kosteloos retourneren kan via DHL Parcel. Ga naar www.dhlsp.nl, voer hier je adres gegevens in en dan verschijnt het dichtstbijzijnde servicepunt op je beeldscherm. Je kunt daar het pakket  voor retournering afgeven. Je ontvangt een barcode (het verzendbewijs). Deze barcode moet je goed bewaren totdat alles in goede orde is afgehandeld. Vermeld bij de afgifte dat het pakket retour moet naar Feyenoord. Mogelijk vragen andere vervoerders dan DHL verzendkosten voor de retourzending. 

Let op! Bij ruilen of retourneren geldt: het artikel weer inpakken in de originele verpakking met eventueel de kledinglabels (indien redelijkerwijs mogelijk) en voorzien van de ingevulde retour/afleverbon of een kopie daarvan. DVD's, CD's en Video's mogen alleen geruild of geretourneerd worden als de verzegeling nog intact is. Voor het passen van kleding mag u de plastic verzegeling verbreken. Enige uitzondering hierop zijn de met naam bedrukte voetbalshirts en overige gepersonaliseerde producten. In het geval dat de bedrukking en/of personalisatie onjuist is stuur dan een e-mail naar fanshoponline@feyenoord.nl of bel 0900 - 1908 (45 ct p/g). Voor beschadigde artikelen behoudt de Feyenoord Fanshop zich het recht om een schadevergoeding in rekening te brengen. Zie ook onze algemene leveringsvoorwaarden.

 Opslaan als PDF


Om artikelen te retourneren kunt u gebruik maken van het Europese Modelformulier. Dit is echter niet verplicht. Zolang de herroeping via een ondubbelzinnige verklaring gebeurt, mag het ook op een andere wijze.

Modelformulier voor herroeping

 

(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen

Formulier voor herroeping 

 

(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

 

Aan:     Feyenoord Fanshop Online
Logistic Boulevard 1
4791VC Klundert (Gemeente Moerdijk)
+31 (0) 900 – 1908 (45 ct/pg)
FanshopOnline@Feyenoord.nl

LET OP! Voeg bij het retourneren altijd de pakbon en het ordernummer toe aan je pakketje!


-          Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende

de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]* herroep/herroepen*

-          [ Ordernummer ] __________________ Besteld op*/ontvangen op* __________________     

                                                                                         [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]

 -          [Artikelnummer Product 1]   ___________________________

 -          [Artikelnummer Product 2]   ___________________________

 -          [Artikelnummer Product 3]   ___________________________

  -          [Naam supporter (s)]           ___________________________

 -          [Adres supporter (s)]          _______________________________________________________

 

[Handtekening supporter(s)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

 _______________________

 * Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

 

Is je vraag niet beantwoord? Kijk ook op de veelgestelde vragen.

Vraag beantwoord? Doorgaan met winkelen!