0 Winkelmandje
0 artikel(en) in uw winkeltas

Korting op uw aankoop? Word lid!

Feyenoord Klantenservice

Heb je een vraag, klacht of opmerking? Onze klantenservice staat altijd voor je klaar om je te helpen!

Feyenoord Rotterdam N.V.
Van Zandvlietplein 3, 3077AP Rotterdam;
Telefoonnummer:  Helpdesk - 0900-1908 toets #1 toets #1 (45 ct/pg) 
E-mailadres: fanshoponline@feyenoord.nl
KvK-nummer: 24363218
Btw-identificatienummer: NL8131.45.673.B.01 

Openingstijden klantenservice:

Maandag t/m vrijdag 9:00 - 17:00

Heeft u een vraag over een Online-bestelling die u gemaakt heeft op de webshop?

Belt u dan met Helpdesk - 0900-1908 toets #1 toets #1  -> toets #1 en vervolgens toets #1 (€ 0,45 p/g)

 

Wilt u meer product informatie en/of wilt u weten of iets op voorraad is in de Fanshops Stadion of Coolsingel?

Belt u dan met Helpdesk - 0900-1908 toets #1 toets #1  -> toets #1 en vervolgens toets #2 (€ 0,45 p/g)


Welkom bij de klantenservice van de Feyenoord Fanshop Online. Hier vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen met betrekking tot de online shop. Ook kunt u uw vraag stellen via e-mail: fanshoponline@feyenoord.nl of neem telefonisch contact op Helpdesk - 0900-1908 toets #1 toets #1  (0,45 ct p/g plus de kosten van het eventuele gebruik van een mobiele telefoon).

Registreren

Indien u voor het eerst op Feyenoordfanshop.nl komt, dan raden wij u aan u eerst te registreren. Registreren is geheel vrijblijvend en biedt u veel voordelen. Als u geregistreerd bent en u wilt de volgende keer een aankoop doen, dan hoeft u enkel in te loggen met het door u gekozen wachtwoord en gebruikersnaam. Na registratie ontvangt u een bevestigingsmail met daarin de door u gekozen inloggegevens.

Privacy & Veiligheid

De online Feyenoord Fanshop gebruikt uw persoonlijke gegevens om u een goede en persoonlijke service te kunnen bieden en uw bestelling optimaal te kunnen afronden. Uw gegevens worden nimmer doorgegeven aan derden. De Feyenoord Fanshop Online hanteert standaard een levertermijn van 24 uur indien voorradig, tenzij anders vermeld bij het betreffende product.

Prijzen

Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% of 6% BTW. Bedrukking - Artikelen voorzien van bedrukking kunnen niet worden geruild. - Spelersnummers zijn onder voorbehoud van wijzigingen. 

Retourneren

Als u het artikel om welke reden dan ook niet wilt afnemen, heeft u het recht het artikel binnen veertien (14) dagen na aflevering te retourneren en de overeenkomst te ontbinden.

Retourzendingen

Retourzendingen worden geaccepteerd als het artikel onbeschadigd en ongebruikt is en de oorspronkelijke verpakking en de eventuele plastic verzegeling (mits redelijkerwijs mogelijk) eveneens onbeschadigd zijn. Dit geldt natuurlijk ook voor niet correcte levering of ontvangen beschadigde artikel(en). Indien het artikel beschadigd retour komt behoudt de Feyenoord Fanshop zich het recht om een schadevergoeding te berekenen. Artikelen niet zelf retour sturen maar vooraf graag mailen naar fanshoponline@feyenoord.nl of tijdens kantoor uren bellen naar Helpdesk - 0900-1908 toets #1 toets #1 ( 0,45 ct p/g plus de kosten van het eventuele gebruik van een mobiele telefoon).  De helpdesk zal u dan informeren over de te volgen procedure. Bekijk voor de retourzendingen ook de uitgebreide retourprocedure. De kosten voor retourneren neemt de Feyenoord Fanshop voor haar rekening. 

 

Betaling

In samenwerking met onze betaalprovider bieden wij de volgende betaalmogelijkheden aan:

- Ideal (internet kassa, geen betaalkosten)

- Creditcards Eurocard/Mastercard en Visa (internet kassa, geen betaalkosten - uw creditcard wordt pas belast bij het ontvangen van uw goederen) 

- PayPal (internet kassa, geen betaalkosten)

Zodra de betaling is ontvangen, worden de artikelen binnen de vermelde levertijd verzonden. De betalingen worden uitgevoerd middels een beveiligde en gecodeerde verbinding. Alle gegevens worden na het uitvoeren van de transactie direct verwijderd. Voor meer informatie stuurt u een mail naar fanshoponline@feyenoord.nl.

 

Ledenkorting

•    Deze korting is niet geldig in combinatie met reeds afgeprijsde artikelen of met andere acties. In geval van retourneren ontvangt u alleen het werkelijk betaalde bedrag terug.

•    Boeken en DVD's zijn uitgesloten van ledenkorting.

•    Op reeds lopende bestellingen kan helaas geen korting meer verrekend worden. 

 

Algemene voorwaarden

Op alle bestellingen die geplaatst worden zijn de algemene voorwaarden van toepassing. Voor vragen kan je via mail contact opnemen met fanshoponline@feyenoord.nl of tijdens kantooruren bellen met Helpdesk - 0900-1908 toets #1 toets #1 (0,45 ct p/g).

Adresgegevens:

Feyenoord N.V. inzake Feyenoord Fanshop Online
Van Zandvlietplein 3 3077 AA Rotterdam
Postbus 9635
3007 AP Rotterdam

Ook als u een product zoekt wat niet voorradig is vernemen wij dit graag. Wij zullen dan bekijken of het mogelijk is aan uw wensen te voldoen. Opmerkingen en suggesties m.b.t. de website zijn ook van harte welkom!

Klachten

Een probleem kan zich ondanks alles altijd voordoen. Beantwoord onze FAQ uw vraag toch niet goed? En komt u er in het contact met onze klantenservice er niet uit? Dan kunt u ons uw klacht mailen.

Het betreffen hier klachten die betrekking hebben op de producten of de dienstverlening welke u ontvangen heeft van Feyenoordfanshop.nl.

Heeft u een klacht over een ander onderdeel van Feyenoord (dus niet de Feyenoord Fanshop)? Dan verwijzen wij u naar het algemene klantenservice adres van Feyenoord.nl.

Tips voor het formuleren van uw klacht:

  • Benoem het artikel of ordernummer duidelijk in het bericht.
  • Schets helder en concreet het probleem. Houd de zinnen kort.
  • Maak gebruik van opsommingstekens en geef eventueel de data op.
  • Stuur documenten/ foto's mee welke het euvel inzichtelijk maken.
  • geef een voorstel wat u van ons verwacht.
  • Voeg uw adres en telefoonnummer(s) toe aan uw bericht.

U kunt uw bericht sturen aan klachten@feyenoordfanshop.nl. Wij zullen uw klacht vervolgens met zorg in behandeling nemen. U ontvangt geen ontvangstbevesting maar u kunt binnen maximaal 14 dagen een inhoudelijke oplossing / antwoord ontvangen.

Voor meer informatie over de geschillenprocedure kunt u ook terecht op de site van De Geschillencommissie www.sgc.nl

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht door de FeyenoordFanshop? Dan kunt u deze ook voorleggen aan de:

Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600
2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
 
Daarnaast kunt u in geval van een klacht/geschil ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR) via http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 
 
Is je vraag niet beantwoord? kijk bij de veelgestelde vragen.  

Vraag beantwoord? Doorgaan met winkelen!