Heb je vragen over je bestelling? Of kom je er niet uit? Kijk bij onze veelgestelde vragen! Uiteraard zijn we ook telefonisch bereikbaar, via: Helpdesk - 0900-1908 toets #1 toets #1 (45 ct/pg). Stel je je vraag liever per e-mail? Het reactieformulier vind je ook bij onze veelgestelde vragen.

Openingstijden klantenservice
Feyenoord Service & Tickets is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 en 12.00 uur via telefoonnummer 0900-1908 (€ 0,45 p/g).

Bedrijfsgegevens 
Feyenoord Rotterdam N.V.
Van Zandvlietplein 3
3077 AP Rotterdam
Telefoonnummer: 
 Helpdesk - 0900-1908 toets #1 toets #1 (45 ct/pg) 
KvK-nummer: 24363218
Btw-identificatienummer: NL8131.45.673.B.01 

Klachten
Heb je een klacht over een product uit de Feyenoord Fanshop? Met klachten over onze producten kun je uiteraard ook terecht bij de klantenservice.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Uiteraard kun je hier ook terecht voor meer informatie over de geschillenprocedure.

Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600
2509 LP te Den Haag (
www.sgc.nl).

Daarnaast bestaat er nog de mogelijkheid om een klacht/geschil bij het Europese online geschillenplatform (ODR) in te dienen via 
http://ec.europa.eu/consumers/odr/