0 Winkelmandje
0 artikel(en) in uw winkeltas

Korting op uw aankoop? Word lid!

Garantiebeleid

Feyenoord streeft naar de hoogste kwaliteit fanartikelen voor haar supporters. Maar wat als het onverhoopt niet naar wens is?

Deugdelijkheid

De Feyenoord Fanshop Online Garandeert dat elk door haar geleverd artikel voldoet aan de normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Mocht dit dan toch niet het geval zijn, spreken we van een ondeugdelijk product. Onder een ondeugdelijk product verstaan wij als het product:

  • Niet (goed) werkt
  • Niet compleet is
  • Beschadigd is
  • Niet werkt zoals door de verkoper of de fabrikant in bijvoorbeeld reclame is toegezegd
  • Niet voldoet aan de opgegeven specificaties

Voor de geleverde producten gelden de wettelijke regels voor garantie en conformiteit. Deze kun je nog is terug lezen in onze Algemene voorwaarden, onder artikel 12.

Garantietermijn

Op artikelen van de Feyenoord Fanshop is wettelijke garantie van toepassing. Dat wil zeggen dat een product datgene is wat de supporter er in alle redelijkheid van mag verwachten. De supporter heeft recht op een goed product. Wanneer er na 6 maanden iets mis is met het aangekochte artikel dient de klant te bewijzen dat de schade niet door hem of haar is aangebracht.

Slijtage

Producten slijten. Slijtage is relevant voor de garantie op een product. Als het normaal is dat bepaalde aspecten van een product slijten, dan kan je hiervoor geen garantie inroepen, tenzij de slijtage te snel optreed.

Verval van garantie

Er kan geen sprake zijn van garantie indien:

  • de slijtage als normaal kan worden beschouwd
  • er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht, waaronder begrepen reparaties die niet met toestemming van Feyenoord of de fabrikant zijn verricht.
  • bewijs van aankoop niet kan worden overlegd, is gewijzigd of onleesbaar is gemaakt.
  • gebreken die het gevolg zijn van niet met de bestemming corresponderend of onoordeelkundig gebruik.
  • beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud.

De werknemers in de Fanshops en de klantenservice van de Online Fanshop beoordelen of er wel of geen sprake is van garantie. Voor de bedrukte wedstrijdshirts hanteert de Feyenoord Fanshop bepaalde wasvoorschriften. Als er niet aan deze wasvoorschriften voldaan wordt vervalt je garantie. Deze gelden als volgt:

  • Was je bedrukte kleding altijd binnenstebuiten,
  • Gebruik bij het wassen in de machine het liefst het wolwasprogramma,
  • Maximaal 30 graden Celsius,
  • Geen vloeibaar wasmiddel,
  • Bedrukte kleding NOOIT naar de stomerij brengen,
  • Niet drogen in de droogtrommel,
  • Bedrukte kleding niet uitwringen.

 wasvoorschriften bedrukte kleding

Na het wassen:

Strijk de bedrukte kleding binnenstebuiten.
Strijk de bedrukking NOOIT rechtstreeks! 

Klachten?

Heb je klachten over een product? Neem dan contact op met onze klantenservice. Voor klachten is de klantenservice bereikbaar door te mailen naar fanshoponline@feyenoord.nl. Voorzie je mail met een foto van het desbetreffende product met je klacht.

Is je vraag niet antwoord? Kijk bij de veelgestelde vragen

Vraag beantwoord? Doorgaan met winkelen!